joi, 27 august 2009

Cu Madonna

Dupa ce am ascultat sunetul de cristal al lui Roger Waters (Pink Floyd),
dupa ce i-am vazut pe cei de la Genesis,
dupa spectacolul lui Phil Collins de la Bucuresti,
dupa showul edificator al batranilor de la Kraftwerk,
dupa ce i-am admirat pe cei de la Yes,
dupa ce m-a fascinat Jon Anderson singur pe scena de la Sala Radio,
dupa farmecul celor de la Jethro Tull,
dupa ce i-am vazut nebuniile lui Jean Michel Jarre la Polivalenta,
dupa concertul secolului dat de Megastar in '92,
m-am gandit ca n-ar fi rau s-o incerc si pe Madonna din Parcul Izvor.
Si cu bune si cu rele.
Fetele destepte te fac repede si iau banii fraierilor.
Daca...asa fac femeile la menopauza, eu le prefer pe cele roditoare!














































2 comentarii:

  1. Dupa fotografiile tale nu a fost foarte rau la concertul Madonnei.Pacat de mizeria lasata , aduce parca cumva cu India.Parca tot prin pozele tale am mai vazut asa ceva.

    C.

    RăspundețiȘtergere
  2. M-a impresionat neplacut felul cum arata Madonna, dar daca asa arata in fotografii, inseamna ca asa arata in realitate. Nu sunt fan al ei, nu am fost niciodata, dar am avut si am o oarecare simpatie pentru faptul ca o fata saraca a ajuns unde a ajuns. Pacat ca s-a purtat atat de urat cu ziaristii. Ar fi trebuit sa ia exemplu de la mai tanara ei colega,Shakira, care raspunde la toate intrebarile ziaristilor, chiar si intrebarilor incomode. Fotografiile mi-au placut. Raluca, din Bucuresti - P.S. v-am gasit pe site-ul recomandat l-a cursurile de fotografie de la Sala Dalles, respectiv pe site-ul foto-magazin. Acolo am vazut fotografiile din Chile si am citit comentariul dvs. Apoi am apasat pe link-ul catre Ad Libri si asa am dat de blogul dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere