duminică, 13 iunie 2010

La gard, la Copou

A fost expozitia la Iasi, pe gardul Copoului. Prin 2000 am vazut o expozitie pe gardul gradinii Luxembourg din Paris. Expunea Yann Arthus-Bertrand vreo 200 de lucrari. Sunt convins ca-n timp si aceasta galerie inedita se va extinde pe generosul gard al batranului parc iesean.
Intalnirea a fost minunata. Am gasit tineri curiosi care mi-au pus intrebari inteligente. Sper ca intalnirea sa-i fi stimulat in preocuparile lor fotografice.
La final am avut un scurt ragaz ca sa fac o fotografie cu Dan Mititelu pe care nu-l mai vazusem de fix 20 de ani.
Expozitia poate fi vazuta pe net aici.
Mai multe detalii si poze foarte bune despre eveniment puteti vedea doar cu un simplu click aici si aici.





Un comentariu:

  1. Va multumim pentru vizita m-am bucurat foarte mult ca v-am intalnit si sper sa mai reveniti prin Iasi.

    Cu stima,
    Adrian Garneata

    RăspundețiȘtergere