miercuri, 8 iunie 2011

Un premiu


Am primit un email de la unul dintre tipografii mei prin care sunt anuntat ca breasla fauritorilor de carti din tara vecina si prietena imi premiaza ultimul album "Salutari din Romania with love".

In afara de acest email n-am alte date. N-ar fi prima data cand nu am destule informatii despre actiunile in care sunt implicat. E bine insa ca o breasla apreciaza munca mea de cativa ani de zile.


I am glad to inform you that "Salutari din Romania with love" has won a prize in the PRO TYPOGRAFIA competition.

The awards will be handed over to the winners during the Printexpo.

The winning books can be seen on an exhibition at the Óbudai Egyetem (University of Óbuda). This is the university where professionals of printing and paper industry are trained.

Pro Tyőpographia is a competition for Hungarian printing houses organized each year by the The Fedaration of Hungarian Printers and Paper Makers.

The nicest books are chosen to be winners not only because of their printing and binding, but because of the design and pre-press.

Unfortunately there is no possibility to see anything about that competition the internet. We called the company who organizes it and they told that. It is a shame, really.

Unfortunately no trip as a reward, it is only a moral regard. Congratulation!


Kind regards,

Julia


Imi aduc aminte ca, acum sapte ani, Asociatia Editorilor din Romania imi premia prima varianta a cartii "Delta Dunarii" sub titulatura pretentioasa de "cea mai frumoasa carte ilustrata". Intre timp acea editie a devenit istorie, iar a doua editie, complet diferita de prima, este pe terminate, acele premii AER intrand si ele in istorie. De prima editie a "Deltei" ma leaga si faptul ca s-a editat in limba japoneza si a constituit un cadou pentru Imparatul Japoniei. Si a fost o carte suta la suta argentica fara niciun dram de digital. La decernarea premiilor mi-a strans barbateste mana "omul care aduce cartea" si m-a felicitat pentru ca am sensibilizat un juriu format din mari personalitati cu o carte de fotografii. Umbland dupa atata vreme prin fotografiile de la decernare mi-am readus aminte ca au fost cu mine si cativa prieteni. Ba mai mult, a fost si Mihnea care in momentul premierii mele era la ora de alaptat.








Reactia domnilor Ovidiu Morar si Bebe Voican, la auzul vestii ca am primit acest premiu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu