duminică, 11 noiembrie 2012

La un film romanesc


Am vrut sa vad un film romanesc la cinema. Si am ales unul din trecut. De trei decenii si un pic. Conditiile au fost ca in sufrageria de acasa. Erau doar doi spectatori. Adica eu plus o cinefila. Asa a putut rula filmul. Pe vremuri trebuiau sa fie 10 spectatori in sala. De aceasta data mi s-a propus sa cumpar doua bilete, dar am si eu orgoliul meu fata de cinematografia nationala. Avand in vedere aceasta lipsa de interes nici nu se cuvine sa mai adaug vreun comentariu.

Tipa din imagine citeste de pe un promter atasat la o camera DSLR. Canon.

Un comentariu:

  1. Cica in viata oricaruia apar clipe de sadomasochism. Unii se duc la un film vizionat de doar 2 spectatori, banuiesc ca diametral opus asezati in sala.Altii se lasa dusi de val spre show-uri sleampate, electorale, ovationind si aplaudind frenetic serbezii speackeri rinjind americaneste mass media cazuta-n orgasmic extaz. Cica fiecare si-o face cu mina lui ?! Probabil. Astfel de experiente au insa si un rol benefic. Ca un dus scotian in care, vrind nevrind, te trezesti, efemer cel putin, la ,,dragalasa,, realitate. Wake up mr.Florin !

    RăspundețiȘtergere