marți, 11 decembrie 2012

A venit Mos Nicolae pentru copiii fotografi


Amina este o buna prietena de-a mea. Ma cauta intr-o zi si-mi zice: "Hai sa organizam un concurs foto cu colegii mei de clasa!". N-am putut rezista si cu mare drag m-am mobilizat. Pe Amina o stiu de cand a aparut pe lume si am avut bucuria s-o vad  evoluand de la stadiul de bebelus la frumoasa postura de eleva (era sa scriu domnisorica, dar nu vreau sa aiba probleme la scoala). 
Imaginile de fata sunt de la premierea copiilor, care a avut loc de Mos Nicolae. Dan Ungureanu a fotografiat cu un mirrorless Olympus OM-D. El nu este fotograf, dar observ ca se descurca minunat cu un aparat pe care pune mana in premiera.

Rezultatele concursului si fotografiile participante le puteti vedea pe blogul:

Multumim d-nei profesoare Eleonora Dobre-Francea, care ne-a sprijint pentru a duce la bun sfarsit concursul nostru.

Si d-na doctor Beldescu (aici in ipostaza de cameraman) a acordat autografe. Mai bine autografe decat sa scrie retete.




















Un comentariu:

  1. Ce actiune interesanta !Ce idee !
    Pe cand o revansa pentru cei care nu au participat ?

    RăspundețiȘtergere