miercuri, 20 februarie 2013

"Creanga prin Parcul Copou"

Eu nu-l vad pe Dan decat aproape de Casa de Cultura "Mihai Ursache" din Iasi.  Pe vremuri eram si eu aproape de Palatul Culturii din Ploiesti. Dar am tradat fiind o fire calatoare. Dan e statornic.


Casa de Cultură "Mihai Ursachi" a Municipiului Iaşi
B-dul "Carol I", Parcul Copou, tel.: 0232-26.75.47
Galeria de Artă "La Gard"

Dan Mititelu: "Creanga prin Parcul Copou"
Expoziţie de fotografie

Prezintă: scriitorul Nichita Danilov.
Vernisaj: marţi, 26 februarie 2013, ora 18, în Sala "Diotima"
Perioadă: 25 februarie - 17 martie 2013.
Program: 24 de ore din 24, şapte zile din săptămână.

În cele 17 panouri (85,5 x 127 cm) care alcătuiesc Galeria de Artă "La Gard" sunt prezentate 40 de fotografii alb-negru ce au dimensiuni între 30,5 x 45 cm şi 70 x 105 cm.
Imaginile au fost sus-trase numai din Parcul Copou în perioada februarie 2011 - ianuarie 2013 şi sunt expoziţional grupate câte zece pentru fiecare din cele patru anotimpuri de umblat creanga.
Albumul-catalog editat (21 x 21 cm, 50 pagini) conţine toate cel 40 de lucrări ale expoziţiei supusă vizionării chiar pe gardul Parcului Copou.
La vernisaj, în Sala "Diotima" din Casa de Cultură "Mihai Ursachi" a Municipiului Iaşi, se vor proiecta în suită cele 40 de fotografii şi se vor distribui câteva exemplare ale catalogului expoziţiei.

Detalii în:
http://dan-mititelu.ro/?page_id=87.
https://www.facebook.com/events/558495310836135



Un comentariu:

  1. Florine,
    Îţi mulţumesc pentru neuirare şi gândul cel bun.
    De când mă ştiu mic-mititel mi-am dorit să fiu paznic în Parcul Copou. Se pare că, deocamdată, este unul dintre puţinele visuri ale copilăriei care mi s-au împlinit.
    Cu drag,
    Dan

    RăspundețiȘtergere