sâmbătă, 24 noiembrie 2018

M-am întâlnit cu mine!


Astăzi am călătorit prin fabuloasa lume a fotografiilor de colecție în cadrul Târgului filatelic și numismatic desfășurat la ITC Brașov. Câteva sute de împătimiți din țară, dar și din străinătatea au venit pentru a vinde, cumpăra sau schimba fotografii, cărți poștale și alte obiecte de colecție din secolele XIX și XX. 
Mereu apar fotografii care mă impresionează, dar prețul fiind descurajant îmi spun că faptul de a le fi privit și pipăit constituie un câștig pentru mine.
L-am întâlnit și pe stimabilul domn Silviu Dragomir, un veteran al cartofiliei românești, la aproape nouă decenii de viață, autor a nenumărate cărți și articole de gen.
Pe masa sa ce-mi văd ochii? Un dosar A4 din plastic, cu foi albe îngălbenite de vreme, pe care scria: “Fotografii - Adunarea de pe Muntele Găina, 1991”. Erau 4 fotografii alb-negru, 13x18 cm, cu numele evenimentului scris cu pixul, data și numele fotografului: Florin Andreescu! Da, aici era scrisul meu!
Așa că dacă citiți aceste rânduri să știți că va aflați pe pagina unui clasic în viața!
Asemenea întâlniri cu mine la altă vârstă am mai avut în talciocurile din București și Ploiești!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu