duminică, 2 decembrie 2018

Marea defilare a Centenarului

Mă îndreptam ieri spre marea defilare a Centenarului și am luat-o prin spatele Guvernului. Văd o altă realitate românească și nu mă pot abține să nu declanșez. O și postez pentru că problemele societății trebuie cunoscute și nu ascunse sub preș.
La defilare m-am amestecat prin marea mulțime. Nu e stilul meu să obțin acreditări de presă pentru a avea la dispoziție unghiurile specifice fotografiei de propangandă. De multe ori din mulțime ai șansa unor imagini mai interesante, mai cu viață. Nu a fost ușor pentru că am avut mereu câte cinci rânduri de oameni în fața mea, iar unii mai și ridicau stick-uri cu gopro-uri sau telefoanele. Dar am avut avantajul înălțimii și un fotograf trebuie să se descurce în orice situație.
Orice defilare plină de festivism este interesantă vizual. Doar gerul a creat un disconfort. Dar gândul meu a fost îndreptat către vremurile de acum o sută de ani când mizeria și lipsurile erau pretutindeni, dar o elită românească de excepție a obținut ceea ce-și doreau toți românii. 


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu