marți, 14 mai 2019

Fotografii oficiale de la vernisajul expoziției “Salutări din România”

Am primit fotografiile oficiale realizate la vernisajul expoziției “Salutări din România”, care a avut loc pe data de 7 mai 2019 în holul central al Parlamentului din Muntenegru.
Nu doresc să vă bat la cap cu acest eveniment, dar lucrurile foarte bine făcute trebuie popularizate.
Nu în fiecare zi am onoarea ca Președintele Parlamentului dintr-o țară străină să-mi verniseze o expoziție, iar apoi să mă invite pentru o discuție informală de 15 minute în biroul său. O experiență inedită pentru mine tocmai bună de povestit într-o zi nepoților.
Doresc să mulțumesc încă o dată membrilor Ambasadei României din Muntenegru, care a organizat ireproșabil călătoria mea, oficialităților muntenegrene pe care le-am întâlnit, dar și noilor prieteni pe care mi i-am făcut în micuța, dar surprinzătoarea țară din Balcanii noștri dragi.

Credit fotografii: Igor Sljivancanin


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu