sâmbătă, 23 noiembrie 2019

Ieri seară la Gaudeamus

Am trecut ieri seară pe la târgul de carte Gaudeamus și mi-am exasperat colegii pentru că ei munceau, iar eu dădeam autografe și povesteam cu onorata clientelă în cei câțiva metri pătrați privați ai standului. La un moment dat am făcut câteva fotografii și un domn trecut de 40 s-a apropiat de mine mi-a spus “Faceți o treabă foarte bună, dle Andreescu. Să continuați tot așa!”. Ce pot să zic?! Normal că mă bucură astfel de vorbe din partea necunoscuților.

Într-o fotografie sunt alături de doi fotografi mai tineri care m-au vizitat.
Mihai Barabancea este un produs al secției foto-video de la Unarte, face o fotografie năbădăioasă cu maximă de hipstereală, el însuși fiind un hipster autentic, și a realizat câteva cărți-obiect interesante și incisive care pot fi expuse cu succes la orice târg de gen din lume.
Iulian Ignat semnează de multă vreme texte și fotografii de o mare sensibilitate în popularul “Formula As” și cu siguranță vă este un nume cunoscut, fiind mult mai apropiat de generația mea.

Și sâmbâtă și duminică voi fi în târg și vă invit să stăm de vorbă!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu