miercuri, 2 septembrie 2020

„Un August în flăcări”

Astăzi, 2 septembrie, ar fi fost ziua de naștere a vărului meu Cristian Puși Carafizi, dar destinul său s-a frânt la cutremurul din 4 martie 1977, la numai 19 ani și jumătate.
Am găsit în arhiva familiei mărturia unei întâmplări pe care mi-a relatat-o în copilărie. Probabil că începuse să mă intereseze cinematografia, de nu am uitat această relatare!
În februarie 1973, la Slănic, s-au filmat câteva secvențe ale filmului „Un August în flăcări”, un serial de televiziune realizat de către Studioul Buftea. Regizorii filmului au fost Alexandru Tatos, Dan Pița, Radu Gabrea și Doru Năstase. Vărul meu, elev pe atunci, a fost ales să facă figurație în film și putem să-l vedem în această fotografie, îmbrăcat în uniformă de ofițer german. Vorbea fluent germana, limbă pe care o învățase de mic. În partea dreaptă a fotografiei îl recunoaștem pe regizorul Alexandru Tatos care ne-a lăsat o importantă operă cinematografică.
Fotografiile din arhive ascund nenumărate taine!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu