luni, 2 noiembrie 2020

Luminația, pentru transilvăneni, prin părțile noastre, Moșii de toamnă

Vă prezint o colecție de imagini realizate de-a lungul timpului, surprinse la sărbătoarea, pomenirea, ziua străbunilor Luminația, pentru transilvăneni, prin părțile noastre, Moșii de toamnă.

Am colindat prin Maramureșul istoric (Ieud, Botiza, Poienile Izei, Săliștea de Sus), prin orașele transilvane (Cluj-Napoca și Bistrița), prin satele Bucovinei (Paltinu și Pleșa, un sat de polonezi) sau prin sate mai puțin cunoscute, dar adevărate bijuterii ascunse de ochii turiștilor: Policiori (jud. Buzău) și Târlești (jud. Prahova). Ultimele imagini sunt realizate în acest weekend cu telefonul mobil. Un localnic din „cartierul” meu târleștean a intrat în curtea mea cu coșurile pe braț. Nu mai aveam timp să iau aparatul de fotografiat, așa că am imortalizat obiceiul din străbuni cu vechiul meu telefon mobil!






























 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu