marți, 3 ianuarie 2023

Pe valea Obârșiei

N-aș fi crezut că pe 3 ianuarie o să o iau în sus pe valea Obârșiei, spre Omu! Nu erau turiști, nu era zăpadă până la Mecet, cascada Ialomiței se înfiripa firav, nu am văzut capre negre în locul în care mi s-au arătat prin aprilie trecut și nici urși, căci încă nu s-au întors de la Comănești!

Cerul era sticlă, așa cum nu-și dorește niciun fotograf. Mi-am zis: ok, măcar mă aleg cu mișcarea în aer liber dacă tot nu e de poze!

La coborâre, ce să vezi?! Minune! Primesc un semn de la Ansel Adams! Nu pe whatsapp, ci pe cer, normal! Luna răsărea de pe vârful Baba Mare! Deci a meritat, nu?!


Lăsând gluma la o parte, chiar e tare nasol că nu sunt precipitații. Nu de multă vreme un climatolog spunea că apa va deveni mai scumpă decât petrolul! Și asta nu face parte din teoria conspirației!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu