duminică, 28 mai 2023

Bookfest-ul continuă și astăzi

Bookfest-ul continuă și astăzi, până la ora 20! Fanii editurii găsesc mereu ceva util în standul nostru.

Am fost vizitat de fostul meu coleg de la UNATC, Adrian Leu. Am vorbit despre studenții de altădată pe care-i păstoream, azi nume importante ale scenei și filmului românesc, dar și despre evoluțiile tehnologice. Adrian s-a relocat de aproape trei decenii și a devenit supus al His Majesty King Charles III.

Ne-a vizitat și dna dr. Adina Popescu, o veche prietenă a editurii. M-am fotografiat cu “oameni de imagine”, maestrul Mircea Bunescu și colegul meu de generație, Nicu Coșniceru.

În cadrul unui târg bucuria maximă vine de la necunoscuți care țintiți pun mâna pe o anumită carte și-ți solicită o dedicație cu autograf!





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu