luni, 23 septembrie 2024

Mr. Cad

Un reel de pe instagram mi-a atras atenția. Un bătrânel înconjurat de multă aparatură fotografică vorbește despre fotografie, afaceri și peliculă fotosensibilă. Este Mr. Alex Falk, adică proprietarul legendarului magazin londonez Mr. Cad. Mi-am reamintit că am vorbit cu dânsul și am făcut multă caterincă acum 30 de ani la Photokina. Eram împreună cu bunul meu prieten, dl. Mihai Musceleanu. Ne-a povestit cum a cumpărat toate stocurile de aparate foto din fosta Uniune Sovietică și, mai ales, copiile după legendarele aparate germane. Magazinul l-a fondat pe vremea când Elvis pleca în armată și după 60 de ani încă livrează echipamente noi și second hand în toată lumea. Alex Falk are 87 de ani și nu se dă bătut!

Imaginile sunt de pe site-ul propriu.

https://www.instagram.com/reel/C_qGsQkoZhU/?igsh=MW0yc3lzbG12c21kMQ%3D%3D&fbclid=IwY2xjawFd9a9leHRuA2FlbQIxMAABHZL4DrSlKUlQY5OdXtNQgl16RpBsr1_xWWUslH3ElWSsJDULMWJBA39u4w_aem_fN8_hwUeUmoEe6uLCMpe1g


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu