marți, 9 iunie 2009

Sunt zile in care ai si noroc

Cu doi ani in urma am gasit un loc linistit langa satul Vadu unde isi facea de lucru un rapitor. Am pierdut o zi incercand sa-l fotografiez. Peste cateva zile reveneam de la Bucuresti cu intentia de a reusi o fotografie buna. Dar el se juca cu mine. Facea rotocoale mari si se inversuna sa se apropie de teleobiectivul meu. Toate eforturile mele au fost zadarnice.
Duminica m-am dus sa fotografiez prigorii in zona Lunca. La un moment dat o pasare mi-a umplut cadrul si ii simteam privirea care ma spiona. A stat vreo 20 de minute deasupra mea. Timp suficient sa fotografiez acvila de camp. Apoi a urmat acel spectacol de care doar norocosii au parte. Cu o viteza uluitoare s-a repezit spre un popandau pe care l-a luat in gheare. Am fost luat prin surprindere de acest spectacol dar tot am reusit sa trag cateva cadre. Nu sunt stralucite dar documenteaza momentul. Sigur a fost ziua mea norocoasa.










Un comentariu: