joi, 10 februarie 2011

Nu mereu ploaia vine de la Cluj


Am avut mereu prieteni fotografi in Cluj. Cu trei decenii in urma ma imprieteneam cu Peter Mercea, Didu Guran, Mircea Albu, Dorolti... Si in ziua de azi mai suntem buni prieteni si cateodata mai facem escapade fotografice prin diverse coclauri. Sa ma ierte cei ce nu se vor regasi in enumerarea mea, dar trecerea timpului mai provoaca si amnezie.
Cu ceva timp in urma am intalnit pe Scarita Belioara doi fotografi din Cluj. Am schimbat cateva cuvinte si ne-am dat seama ca avem foarte multe lucruri in comun. Si foarte multe locatii de pe glob vizitate. Chiar daca ne despart 500 de km tinem legatura gratie internetului. Orice noua escapada este astfel comunicata. Anul trecut am avut prea multe angajamente si evenimente nepravazute si n-am putut sa particip la expeditia in Peru organizata de Scami si Serban. Poate data viitoare. Nici la Cluj n-am drum in aceste zile pentru a le vedea expozitia. Dar sunt sigur ca intr-o zi o voi vedea in Bucuresti. Pe net am admirat o multime de imagini realizate de ei si tare imi pare rau ca n-am putut sa fiu in gasca ce a hoinarit o luna de zile pe continentul sud american.


http://www.scamitravel.com
http://www.treklens.com/members/camis




Un comentariu: