vineri, 13 iunie 2014

Portrete

M-a vizitat un bun prieten. Zilnic schimbam mesaje profesionale pe net, dar ne vedem la cativa ani o data. O distanta apreciabila ne separa. M-am bucurat sa-l vad sprinten, voios si verde, asa cum ii sade bine unui barbat trecut de 60 de ani. Dupa cateva ore de discutii i-am zis: ”Hai sa-ti fac niste poze ca sa ai o amintire de la mine!”. A fost docil si cooperant in fata batranelor mele Broncoloare. M-a ajutat si asistentul meu, pensionarul Sandel, care s-a luptat cu cateva mucavale pe post de blende. Ce am facut puteti vedea aici. Dar cireasa de pe tort o reprezinta cele doua printuri 13 x 19 inch realizate cu ajutorul tehnologiei Epson. Ma gandesc acum la cate mii de ore am “pierdut” prin laboratorul foto, fara ca rezultatele sa fie pe masura asteptarilor, din cauza materialelor fotosensibile de slaba calitate de care aveam parte. Dar deja asta e istorie si nu cred ca mai intereseaza pe multa lume.




Un comentariu: