miercuri, 22 ianuarie 2020

În vizită la dl. Viorel Simionescu

Ieri l-am vizitat pe dl. ing. Viorel Simionescu. Este unul dintre decanii de vârstă ai fotografiei românești și depozitarul istoriei fotografiei AAF-istice din ultimele șase, șapte decenii. Am discutat despre fotografie, despre cărți, unele realizate, altele rămase doar în faza de proiect. Am primit un minunat album despre Mănăstirea Văcărești, pentru a-mi aduce mereu aminte de prietenia noastră veche de peste patru decenii. Am discutat și despre fotografiile de demult ale domniei sale, care sunt foarte admirate pe net și strâng nenumărate like-uri și share-uri. Din păcate, totul este doar virtual, pentru să prietenii mai vechi sau mai noi nu-l mai sună și nici nu-l vizitează. A spus odată cineva: „Aveți grijă, e o boala care se ia”. Sau mai clar: timpul va trece peste fiecare.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu