sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Doua fotografii cu Raluca Zamfirescu

M-am bucurat tare mult cand am zarit-o pe Raluca in sala de expozitie. A fost modelul meu preferat al anilor '80. Am gasit-o neschimbata si i-am aratat imediat plansa dedicata teatrului ploiestean. Ce vremuri! Faceam fotografii la spectacolele realizate de Dragos Galgotiu si Vittorio Holtier. Si astazi in sufrageria mea se afla o pictura semnata de Vittorio. E o interpretare plastica a unui decor ce l-a realizat pentru filmul "Lisca". Dar astea-s vremuri de mult apuse.
Ma uit la fotografia de jos cu Raluca si copiii si nu-mi vine sa cred ca astazi sunt trecuti de 30 de ani. Unul doctor prin America, iar celalalt avocat prin Bucuresti. Am fotografiat cu un vechi Rolleiflex imprumutat de la inginerul Stroian. A fost si el la expozitie si ne-am revazut dupa doua decenii.
In imaginea de mai jos alaturi de Raluca o gasim pe Carmen Trocan. Am fotografiat tot cu un aparat de imprumut: Pentacon six. La vremea respectiva nu aveam aparat pe format mediu si prietenii erau generosi cu mine. In ziua de azi am destule aparate pe format mediu si nu le mai folosesc.


Am primit si fotografiile de la vernisaj realizate de dl. Daniel Gora. Bineinteles ca le-am incarcat pe facebook.




Un comentariu: