miercuri, 15 iunie 2011

Curcubeul lui Mihnea


Cand te cheama copilul: "Tati, tati hai repede ca-i un curcubeu tare fain" inseamna ca multele momente fotografice din existenta lui i s-au intiparit adanc. La apus, la mijlocul campului, pe tarm, pe strazile pustii, pe strazile aglomerate, in sala de spectacole, in avion, in... cele mai neasteptate ipostaze linistea familiei este tulburata de dorinta fotografului. Trebuie discretie si rabdare pina la consumarea actului fotografic. Si inca odata radbare pentru ca e cea mai importanta componenta a fotografiei.
Am nenumarati prieteni care sunt goniti si descurajati in demersul fotografic de cei mai apropiati membrii ai familiei. Eu mi-am rezolvat de multa vreme problema, asa ca cei mai apropiati ma gonesc spre realizarea de noi fotografii.
Si mie cel mai mult imi plac fotografiile la pont sau cele de la geamul masinii sau cele care iti consuma cel mai mic efort. Asa cum sunt aceste imagini cu curcubeu realizate dupa indemnul fiului meu.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu