vineri, 24 februarie 2012

"Contraste"


Ma uit la acest afis si nu-mi dau seama daca este vorba despre mine.

Cel mai mult imi place ultimul rand. Sala avea 700 de locuri. Distribuiam vreo 50 de invitatii si restul locurilor erau cu bilet. Culmea e ca se umplea sala si la final primeam si eu o suta de lei cu chitanta. Cred ca anticipam oranduirea capitalista.


PS1: Afisul nu-i de la vreun muzeu. Colectionarul este domnul din Cluj-Napoca, astazi exilat la Baia Mare. In acele vremuri era un baiat subtirel (la fizic), modest si prietenos. Fotografia doar o zi pe saptamana (numai duminica era zi libera) si nu sapte zile/saptamana.


PS2: Valentin este de fapt Valerian.


PS3: Urmatorul rand spune ca eram sub lupa chiar daca noi nu ne dadeam seama.


PS4: Spectacolele au avut loc intre '87 si '89.


PS5: Credeti ca mai stie cineva ce-i diaporama?


PS final: Daca dupa atatia ani - eu si Vali - nu ne-am gasit alta meserie inseamna ca facem parte din randul fraierilor care nu s-au putut adapta timpurilor moderne...

2 comentarii:

  1. ei, "fra'eri" !?.....cam tare termenul....de la Baia-Mare se vede (complet) invers....in rest,sanatate si voie buna......

    RăspundețiȘtergere
  2. traiasca fraierii neadaptati!
    multumirile sunt de prisos, intotdeauna, insa multumesc ca nu v-ati adaptat, baieti!
    cu drag, oana sz

    RăspundețiȘtergere