joi, 22 noiembrie 2012

Oameni, locuri si istorii – small edition



Cu doi ani in urma aparea albumul "Oameni, locuri si istorii". In stilul meu arhicunoscut n-am facut deloc publicitate, dar cartea a fost repede remarcata. In primul rand datorita formatului extra large, asa cum nu s-a mai tiparit pana in ziua de astazi un album despre Romania. Cele 4,5 kg spun totul! Chiar daca este o carte greu de carat, au fost destui cumparatori care au preferat s-o inghesuie intr-un bagaj de cala in avion. Altii au luat-o pentru ei, marturisindu-mi ca n-au posibilitatea sa ajunga in tara lor in atatea locuri minunate pe care eu le-am fotografiat. Se pare ca meseria de fotograf este una privilegiata!
Astazi am o veste buna pentru cei care m-au bombanit in lupta lor cu aceasta carte "cu greutate". Am lansat "Oameni, locuri si istorii" small edition.  Adica mica cat palma. Cei care nu pot avea varianta extra large se pot bucura de aceasta versiune mica. In lumea fotografiei de galerie se spune cu mandrie: "Small is beautiful!". Veniti si la Gaudeamus si in librarii ca sa va convingeti!

Un comentariu: