vineri, 14 noiembrie 2014

Vernisaj in cadrul Mois de la Photo - ICR Paris, 2014

Mois de la Photo da in clocot. Azi a inceput si Paris Photo. Maine incepe Fotofever Paris, dar si Offprint Paris. Mai exista si fringe festivalul The Mois de la Photo-OFF. Si mai sunt si independentii reprezentati de centrele culturale existente in Paris. Si probabil ca mai sunt si alte evenimente de care nici nu mai vreau sa stiu.
Actiunile se suprapun si trebuie sa-ti cunosti bine interesele pentru a ajunge unde esti interesat.
In aceasta atmosfera efervescenta am avut vernisajul. Recunosc ca eram stresat si speriat cand am facut cateva panoramice in sala de expozitie cu o ora inainte de vernisaj. Sala era goala si ma gandeam cine va veni in afara de doi, trei prieteni rataciti prin Paris. Cand sala s-a umplut si comunicarea devenise dificila am realizat de ce toti artistii din lumea larga doresc sa se stabileasca la Paris. Doar aici este orasul tuturor oportunitatilor pentru cei ce vor sa comunice ceva. Si eu eram prezent cu showul meu despre comunism. Iata c-am ajuns sa vand altora comunismul cu toate ca iubesc mult capitalismul. 
Dupa trei ore lumea tot ar mai fi povestit in franco-romana-engleza. Asa se intampla cand esti pe maini bune. Si eu am fost in grija ICR-ului Paris care m-a sustinut in acest proiect. 




















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu