vineri, 9 martie 2018

Mulțumiri fără număr


Mulțumiri fără număr pentru gândurile pioase pline de evlavie pe care mi le-ați adresat în aceste momente grele pentru familia mea.
Recunoștiță profundă pentru fostele colege din farmacia spitalului Schuller, pentru profesorii colegi ai tatălui meu, prietenilor ploieșteni care au fost alături de noi la creștinescul priveghi.
Îmi exprim toată gratitudinea și rămân adânc recunoscător tuturor târleștenilor împreună cu care am condus-o pe ultimul drum pe mama mea, farm. Aurora Andreescu.

P.S. Fotografia postată am realizat-o în decembrie 1977 pe vremea când începusem studiile liceale și fotografia mă cucerise iremediabil. Eram fascinat de colectivul farmaciei Spitalului Schuller, condus la acea vreme de către mama mea. Erau numai doamne tinere și frumoase, îmbrăcate în halate de un alb strălucitor și impecabil apretate. Farmacia sclipea de curățenie și ordine, iar munca de acolo o asemuiam unui stup de albine. Mobilierul, borcanele cu substanțe, întregul decor veneau dintr-o altă lume, iar noi ne bucuram de ținerețea noastră în acorduri de cântece muncitorești.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu